Türkiye Lokantacılar ve Pastacılar Federasyonu Resmi Sitesi

YEMEK SEPETİNDEN ŞİKAYETLER ARTIYOR

Bu haber 21 Temmuz 2018 - 15:11 'de eklendi ve kez görüntülendi.

İnternet üzerinden yemek siparişi hizmeti veren yemeksepeti.com isimli siteye şikayetler çığ gibi büyüyor. Çeşitli hizmet ve markalarla ilgili olarak tüketici şikayetlerine yer veren şikayetimvar.com isimli sitenin yaptığı araştırmaya göre, söz konusu sitenin kullanıcılarının aldıkları hizmetten memnuniyet oranı yüzde 36 düzeyine geriledi.

Şikayetimvar.com sitesinde yer alan değerlendirmelere göre tüketicilerin yemeksepeti.com’dan en fazla yakındıkları konu, iptal edilen ve yerine getirilmeyen siparişlerdeki ücret iadesi. Tüketiciler on-line siparişleri sırasında kredi kartı ile yaptıkları ödemelerin hesaba iadesinin çoğu kez aylar sonra gerçekleştirilmesinden yakınıyor. Üye işyerlerinin güncellenmemesi ve hizmet vermeyen üyeler adına sipariş kabulü de şikayetler arasında önemli bir yer tutuyor.

Online sipariş sitesi yemeksepeti.com kullanıcılarının yakınmalarından önemli bir bölümünü de iletişim sorunları oluşturuyor. Tüketiciler gerek sipariş, gerekse ücret iadesi konusunda site yönetimine ulaşmakta büyük güçlük çektiklerini belirtiyorlar.

Ancak yemeksepeti.com’dan şikayetler sadece tüketicilerden gelmiyor. Sitenin tedarikçi işyerleri de aldıkları hizmetten oldukça rahatsız. Üye işyerleri en başta yüksek komisyon ücretlerinden yakınıyor. Bir anlamda lokantacıların gizli ortağı durumuna gelen yemeksepeti.com’un, online tahsilatlarda ödemeyi geciktirmesi sektör için sıkıntı yaratıyor. Üye işyerlerini en fazla rahatsız eden bir başka uygulaması ise joker uygulaması. Sitenin üyelerini belli ürünlerde indirime zorlaması. Artan maliyetler yüzünden sıkıntılı bir süreçten geçen lokantacı esnafı için büyük gelir kaybına nenden oluyor.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.